Szanowni Państwo,
25.05.2018r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Jest to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE), mające na celu ujednolicenie zasad przetwarzania danych osobowych na terenie UE.
Zmiana przepisów nie wymaga Państwa zaangażowania, kontaktu osobistego, telefonicznego z Spółdzielnią Mieszkaniową „Nad Jamną”, jednak zależy nam abyście Państwo mieli wszystkie niezbędne informacje wynikające z RODO, a więc o tym, w jaki sposób przetwarzamy i chronimy Państwa dane osobowe.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Nad Jamną” z siedzibą w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 28. Dbamy o to, aby dane były odpowiednio zabezpieczone, a ich przetwarzanie było jasne, rzetelne i zgodne z przepisami.
Zapewniamy Państwa, że w swoim postępowaniu kierujemy się przepisami prawa regulującymi zasady ochrony danych osobowych. Rozwiązania dotyczące ochrony danych osobowych stosowane w naszej Spółdzielni odpowiadają najwyższym standardom bezpieczeństwa informacji.
Informujemy, iż państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zadań statutowych i ustawowych w ramach rozpatrywanych Państwa spraw. Dane osobowe przetwarzane są dla celów związanych z realizacją umów najmu/dzierżawy oraz do podjęcia niezbędnych działań przez zawarciem umów. Powyższe dane są nam niezbędne do zawarcia i realizacji umów, kompleksowej obsługi lokali, świadczenia usług zarządczych, usuwania awarii, odczytu liczników itp. Bez tych danych nie moglibyśmy świadczyć Państwu usług, naliczać opłat za najem, wystawiać i przechowywać faktur, rozpatrywać kierowanych do nas pism.
Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacje umów będą niemożliwe.
Państwa dane będziemy przetwarzać tak długo, jak Państwo się na to zgadzacie. W przypadku wycofania zgody, dane zostaną przez nas usunięte niezwłocznie, nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia. To maksymalny czas, który jest nam potrzebny operacyjnie na usunięcie Państwa danych z naszych zasobów. Dane te przetwarzamy w czasie trwania umowy oraz po jej zakończeniu w okresie niezbędnym do rozliczeń podatkowych lub wygaśnięcia roszczeń, o ile przepisy nie nakazują nam wcześniejszego usunięcia danych.
Spółdzielnia przekaże Państwa dane osobom trzecim, jeśli będziemy mieli ku temu odpowiednia podstawę prawną.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa:
Zakres tych praw ora sytuacje kiedy można z nich korzystać, uzależnione są od przepisów prawa.
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Administratora przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uznacie Państwo, że przetwarzanie danych narusza przepisy prawa.
Można skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem dowolnego kanału komunikacyjnego:
CO i kanalizacja
od godz. 18:00 oraz w dni wolne:
507 128 694
Sieć wod.-kan. zewnętrzna:
32 326 21 05
Instalacja elektryczna:
695 857 595
Nr ratunkowy: 112
Pogotowie elektryczne: 991
Pogotowie gazowe: 992
Pogotowie ratunkowe: 999
Straż pożarna: 998
Policja: 997
Straż Miejska
ul. Rynek 7
32 226 02 91
Komenda Powiatowa Policji
w Mikołowie
ul. Rymera 1
32 737 72 55